DNB vil kaste meg ut av hjemmet mitt, og selge huset! En god kunde over 40 år!! Utkastelsen er anket til Lagmannsretten!!!
Den 30. april 2026 leverte jeg anken angående utkastelse av mitt hjem. Se lengre nede!!!
Dette er Norge idag!
Ingen ansvarlige i DNB, absolutt ingen i DNB, på 4 år har villet møte meg på noe som helst måte for å avslutte kundeforholdet eller for å finne en løsning på utfordringen. Isteden har banken sendt alle avdrag og renter på lån til inkassoselskapet Kredinor, selv om alle utfordringene og fordringer ble bestridt fra første dag i 2022.
Odd-Erik leverte enda et brev til DNB i oktober 2022!
Grunnloven § 102 om personvern
DNB ønsker ikke svare på spørsmål når det gjelder BankID!
I tillegg har inkassoselskapet Kredinor sendt den vanskelige og prinsipielle saken videre til Advokatfirmaet Viten. Ingen av disse selskapene ønsker heller å treffe meg for å forsøke å finne en løsning på det hele.
Les anken om utkastelsen!




Hva tenker du?
Det er helt tydelig at det er viktige ting som står på spill, når man ser hvordan dette har tatt i vei på alle måter.
Rettssystemet et absurd teater! 20. september 2024. Kampen mot DNB og BankID fortsetter…
Hvordan er det mulig av DNB å fortelle oss at vi skal tåle smerte?
En privat bank forteller at vi skal tåle smerte…
Hva er dette for noen uttalelser?
Kjerstin Braathen, CEO, DNB samarbeider tett med World Economic Forum!
Hva tenker du?
Agenda 2030! Du vil eie ingenting og være lykkelig… World Economic Forum
Hmmmm…
Både storebror og lillebror ser deg… Det er påbudt!!!
DNB, Vipps, BankID, Kundesjekk og Lillebror… Er det greit eller?
Hva tenker vi om det?

Odd-Erik Helgesen
Redaktør Bullo TV
Se gjerne mer i sammenheng:
Se gjerne enda flere videoer:

