Tønsberg ordføreren holdt en svært god tale på 17. mai! Vi må forsvare demokratiet med engasjement, respekt og ansvar!!

Tønsberg ordføreren holdt en svært god tale på 17. mai! Vi må forsvare demokratiet med engasjement, respekt og ansvar!!
0 0
Read Time:1 Minute, 27 Second

Det er liten tvil om at ordfører Frank Pedersen mener det han taler om.

Frank Pedersen er i sin første periode som ordfører, og har ledet Tønsberg kommunestyre i snart 3 år nå. Han sitter for partiet Høyre.

Levende demokrati

Selv om Frank Pedersen gjør en god jobb som politiker for Høyre forteller han likevel hvor viktig det er at folk må bidra på forskjellig vis i samfunnet, det også med sine egne meninger. Det er viktig at alle er med og forsvarer demokratiet vårt, ikke med våpen, men ved å engasjere oss, bry oss, vise respekt for hverandre og ta ansvar forteller han. Slik  vi forstår det på han, så prøver han virkelig å være en ordfører for alle i Tønsberg kommune, uansett farge og ulike meninger.

Se og hør:

Ordfører Frank Pedersen holdt en engasjert 17. mai tale!

Når vi hører Tønsberg ordfører Pedersen fortelle i sin tale, på denne kanskje  viktigste dagen i året i Norge, at vi skal forvare demokratiet vårt, men ikke med våpen, da blir mitt freds-hjerte mykt. Det gir håp for fremtiden, og mine tanker går kjapt til høyre- og statsmannen Kåre Willoch(1928-2021).

Er fortsatt internasjonal forståelse og samarbeid tingen? Kåre Willoch ønsket fred også med Russland?!

Æres den som æres bør!

Fred over Kåre sitt minne.

Mye sol og glede

Barnetoget i Tønsberg 17. mai 2026!

Nasjonaldagen vår, i år, ble en virkelig god opplevelse for svært mange med mye sol og passe varmt.

Odd-Erik Helgesen

Redaktør Bullo TV (Også engasjert i partiet Fred og Rettferdighet)

Se annet:

154 videos found
Page 1 of 5

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Bullo TV

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Legg igjen en kommentar