DNB staten setter opp renta! Akkurat som Jens Stoltenberg lovet folket da han tapte slaget om de svinhøye bensin- og diesel prisene!! Folket skal svi uansett!!!
Er vel liten tvil om at regjeringen også styrer gjennom DNB?! I april måtte Jens Stoltenberg og regjeringen kaste inn håndkleet når det gjaldt høye bensin- og dieselpriser.
Første bank til å sette opp renta…

Så følger de andre bankene på.
Alle følger bjellesauen!


Er det ikke «flott» at den største banken og eieren deres , staten og finansministeren Jens Stoltenberg, straffer folket, næringslivet og Stortinget med høye renter?!
Så da må jo folket svi allikevel…
Hva har vel folket gjort feil utenom å stemme på Arbeiderpartiet og Jens Stoltenberg?
Kanskje alvorlig nok?
Det finnes vel knapt en arbeider igjen i ledelsen til AP, så hvorfor stemme AP dersom du er en arbeider?
Bare av gammel vane…?!
Se mer:




Se gjerne hele artikkelen til Dagbladet:
Men Høyre og Ine Eriksen fikk ganske raskt kalde føtter…

Hva skjedde egentlig på bakrommet til Høyre og AP?
Hadde ikke Høyre fulgt planene om å kjøre bøndene på den historiske «søppelhaugen»?
Målet er jo at alt skal robotiseres, elektrifiseres, digitaliseres, overvåkes og kontrolleres!
15 minutters byer skal jo innføres, så det blir ikke noe særlig bilkjøring og bønder i fremtiden. Sånn er det jo bare, eller er det egentlig det?
NTB forteller:

Hvorfor skal egentlig bøndene forberede seg på drivstoffmangel når Norge produserer sin egen olje?
Vi har jo også vår egen elektrisitet…
Hvorfor skal vi i Norge ha noe energiproblemer overhode?
World Economic Forum
Vi vet jo at begge styrings-partiene Høyre og AP følger planen til World Economic Forum:
Agenda 2030! Du vil eie ingenting og være lykkelig… World Economic Forum
Hvorfor og hvordan ble Espen Barth Eide administrerende direktør i World Economic Forum i 2014?
Oi… DNB er visstnok en av de største partnerne til WEF…
Kjerstin Braathen, CEO, DNB samarbeider tett med World Economic Forum!
Hva skjer egentlig?
Børge Brende
Hvordan ble egentlig Børge Brende leder av WEF?
Hmmm…
Lederen av World Economic Forum, Børge Brende, måtte gå av våren 2026…

Ønsker vi at partier som har et tett samarbeid med den ekstreme eliten i verden skal styre Norge?
Skal ikke Norge styres for norske interesser først?
Eller skal Norge styres for slike som Bill Gates, Jeffrey Epstein og andre super milliardærer?

Hva tenker du?
Er DNB bare et verktøy for New World Order(WEF)?

Vi kaller likså godt banken, DNB staten….
Men DNB staten styres jo av regjeringene til Høyre og Arbeiderpartiet, som igjen styres av slike som Bill Gates, Jeffrey Epstein, Klaus Schwab og en del flere super milliardærer…
Hva tenker du om det?
Er dette folkestyre?
Kan vi stole på Jens Stoltenberg?! Er han egentlig bare en bilderberger?!(1)
Kan vi stole på Jens Stoltenberg?! Er han egentlig bare en bilderberger?!(2)
Denne videoen under fra 2023 får det til å gå kaldt nedover ryggen min.
Våpen er veien til fred… ?! Hva sier du for noe Jens Stoltenberg?!!!




På tide å stoppe korrupsjon og samrøre?
Karantene for partiene Høyre og Arbeiderpartiet?

I lys av Epstein-avsløringene, bør styrings-partiene Høyre og AP få en karantene på 4 år? Bli tatt ut av all styring av Norge for en periode?
Det synes vel ikke mer en rett og riktig?
Det at begge disse partiene har holdt på med denne korrupsjonen og denne samrøre betyr vel bare at ,nesten alle de ansvarlige i disse partiene, bare har latt det skje…
Derfor på objektivt ansvar bør begge disse styrings-partiene straffes med en karantene på en periode. Vi kan ikke godta slik korrupsjon og annen elendighet i Norge. Altså disse partiene må straffe for sine ugjerninger.
Er ikke verre enn det!
Udemokratisk trend?!


Regjeringer, ledere og partier som nekter å trekke seg, selv om de taper i valg eller parlamenter er det blitt den nye normalen?
Hva skal vi tenke om det?
Odd-Erik Helgesen
Redaktør Bullo TV
Se gjerne annet:
Bill Gates oppmuntrer regjeringer, helsepersonell og rotarianere til å øke vaksineringen over hele verden! Oktober 2025.
Bill Gates og EU-genikk…
Se gjerne enda mer:

